Back
Aurkezpena
Informazio Taula
Modalitatea Presentziala Hizkuntzak Batez ere euskaraz; zenbait irakasgai gaztelaniaz eta ingelesez
Iraupena 4 ikasturte – 240 ECTS Ordutegia 8:45etik 14:35era (aipamen guztiak)
15:00etatik 18:30era (Heziketa Fisikoa arratsaldeko taldean)
Plazak 60 Aipamenak
  • Atzerriko hizkuntza: ingelesa
  • Entzumena eta hizkuntza
  • Musika-hezkuntza
  • Zientzia, kultura eta teknologia
Sarrera probak Sarrera profilaren araberako alderdiak baloratuko dira, hala nola espediente akademikoa, hezkuntzarekiko interesa eta hizkuntza gaitasuna.

Haur Hezkuntzako Graduaren helburu orokorra zera da: zero eta sei urte bitarteko eskola-aldian irakaskuntza-ikaskuntza-egoerak ulertzeko, aztertzeko, interpretatzeko eta esku hartzeko behar diren gaitasunak dituzten hezkuntzako profesionalak prestatzea.

BAMn sartzeko erreferentziazko hizkuntza maila B2 da euskara eta gaztelania, eta B1 ingurukoa ingelesa. Atzerriko Hizkuntzaren aipamena osatzeko, ingeles B2 maila behar da. Maila hauetarako akreditaziorik ez dagoenean, hizkuntza-proba bat egingo da onartu aurretik.

Una vez terminado el grado podrás obtener el reconocimiento del perfil lingüístico C1 de euskera.

Ikasleek aukera dute beren ikasketak partzialki hainbat unibertsitate nazional eta nazioartekotan egiteko, proiekzio akademiko handiko zentroekin sinatutako lankidetza-hitzarmen ugariren bidez.

Egonaldien helburu nagusiak honako hauek dira:

  • Atzerriko hizkuntza hobetzea.
  • Garapen profesionalerako ikuspegi zabalagoa eskuratzea.
  • Komunikazio pertsonala eta kultura artekoa hobetzea.

Hirugarren urtetik aurrera aipamenak egin ahal izango dituzu.

Heziketa fisikoa

Kirol-jarduera fisikoaren didaktikako espezializazioa. Prestakuntza honen bidez, irakasleak jarduera fisikoaren arloko proiektuak proposatzeko gai izatea lortu nahi da, ohitura osasuntsuak, egonkorrak eta denboran irauten dutenak bultzatzeko.

Atzerriko hizkuntza: inglés

Atzerriko bigarren edo hirugarren hizkuntzaren didaktikaren arloko espezializazioa.

Entzumena eta mintzaria

Komunikazioan, mintzairan eta entzumenean zailtasunak dituzten ikasleei laguntzeko espezializazioa.

Musika hezkuntza

Musikaren didaktikako espezializazioa. Aipamen honen bidez musika ikasleen garapen integralean barneratzeko beharrezkoak diren ezagutzak, trebetasunak eta jarrerak garatuko dira.

Zientzia, kultura eta teknologia

Aipamen honen bidez zientzien ikas-irakaskuntzan sakonduko da, bai eta euskararen eta euskal kulturaren irakaskuntzan eta transmisioan, eta gaitasun digitalaren arloan. 

Kreditu aitorpena
Ikasketa Emaitza Zeharkakoak
  • RAT.1: Autokonozimendua, etika, gizarte eta ingurumeneko erantzukizuna, eta transzendentziarako irekitasuna
  • RAT.2: Talde-lana eta lidergoa
  • RAT.3: Ekintzailetza, berrikuntza eta sormena
  • RAT.4: Ahozko eta idatzizko komunikazioa ingurune anizkulturaletan
  • RAT.5: Sakoneko, autonomoko eta kritikoko ikaskuntza
  • RAT.6: Gaitasun digitala
  • RAE.1. Konpetentzien garapena diseinatu eta planifikatzea, ikastetxeko curriculum-proiektu baten baitan, esperientziazko ikaskuntza-egoeren bidez, gelan komunikazio, fisiko, kognitibo, afektibo-emozional eta sozialeko garapena eta ikasleen ongizatea sustatzeko, testuinguruaren eta ikastetxearen identitatearen koherentziari jarraiki, eta 0-3 urte eta 3-6 urte aldien berezitasunak kontuan hartuta.

  • RAE.2. Kritika eraikitzailea egitea, froga zientifikoetan oinarrituta, ikastetxeko curriculum-proiektuari eta irakaskuntza-ikaskuntza prozesuei buruz, konpetentzien eskuratze-mailari, baita Haur Hezkuntzako gelan aplikatutako programazioei eta estrategi didaktikoei ere, eta emaitzetatik eratorritako hobekuntzak barne hartzea.

  • RAE.3. Norberaren garapen pertsonala, profesionala, hezitzailea eta publikoa planifikatu eta ebaluatzea (erantzukizun pertsonala, justizia soziala, iraunkortasuna, aniztasun sozio-kulturala, osasuna eta ongizatea, etab.), irakaskuntza-jarduera hobetu eta egokituz aldaketa eta aurrerapen zientifiko, pedagogiko eta sozialei, eta prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartuz.

  • RAE.4. Gaitasun interpersonalak garatzea, familia, gizartea eta eskola arteko lankidetza-sareak ezartzeko, eta ikaskuntzarako ingurune seguruak garatzeko, ikastetxeko baliabideak optimizatzeko eta gizarte-eraldaketa sustatzeko.

  • RAE.5. Komunikazio eraginkorrerako gaitasunak garatzea eta erakustea, ahozko zein idatzizko komunikazioari dagokionez, irakaskuntzako hizkuntzetan, testuinguru profesional desberdinetara eta hezkuntza-komunitateko parte-hartzaile guztiekin elkarreraginetara egokituz.

  • RAE.6. Teknologia modu etiko, kritiko, seguru eta arduratsuan erabiltzea, Haur Hezkuntzako ikasleei baliabide didaktiko gisa, baita komunikaziorako eta informazioaren tratamendurako ere.

  • RAE.7. Ongizate-inguruneak ezartzea, bizi-ohitura osasungarriak eta zaintza sustatzeko (atsedenaldia, elikadura, jarduera fisikoa, higienea eta segurtasuna) ikasleen artean.

KREDITUAK
1 2 3 4
Oinarrizko Prestakuntza 36 24
Derrigorrezkoa 24 24 42 12
Aukerazkoa 18 12
Praktikak 12 30
Gradu Amaierako Lana 6
GUZTIRA 60 60 60 60 240
Onesperaren zain

Ikasgaiak

LEHEN SEIHILEKOA
Hezkuntza paradigmak: hezkuntzaren teoria garaikideak 6 Oinarrizko Prestakuntza
Didaktika Orokorra 6 Oinarrizko Prestakuntza
Garapenaren eta hezkuntzaren psikologia I 6 Oinarrizko Prestakuntza
Komunikazio-trebetasunak I 6 Derrigorrezko Prestakuntza
Gizartea, familia eta eskola 6 Oinarrizko Prestakuntza
Garapenaren eta hezkuntzaren psikologia II 6 Oinarrizko Prestakuntza
Matematika eta bere didaktika I 6 Derrigorrezko Prestakuntza
Hezkuntza-aniztasuna eta -inklusioa 6 Oinarrizko Prestakuntza
Komunikazio-trebetasunak II 6 Oinarrizko Prestakuntza
Musika-hezkuntza eskolan 6 Oinarrizko Prestakuntza

Ikasgaiak

LEHEN SEIHILEKOA
Ikastetxeen antolamendua 6 Oinarrizko Prestakuntza
Tradizio soziokulturalak eta erlijioen arteko elkarrizketa FHV1 6 Oinarrizko Prestakuntza
Jarduera fisikoa eskolan 6 Derrigorrezko Prestakuntza
Gizarte-zientzien didaktika I 6 Derrigorrezko Prestakuntza
Curriculumaren trataera integrala testuinguru eleanitzetan 6 Derrigorrezko Prestakuntza
Ikerketa hezkuntzan 6 Oinarrizko Prestakuntza
Tutorea eta aniztasunari erantzutea 6 Oinarrizko Prestakuntza
Matematika eta bere didaktika II 6 Oinarrizko Prestakuntza
Praktikum I - Lehen Hezkuntza 12 Praktikak

Ikasgaiak

LEHEN SEIHILEKOA
Zientzia esperimentalen didaktika I 6 Derrigorrezko Prestakuntza
Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika I 6 Derrigorrezko Prestakuntza
Matematika eta bere didaktika III 6 Derrigorrezko Prestakuntza
1 aipameneko ikasgaia 6 Aukerakoa
2 aipameneko ikasgaia 6 Aukerazkoa
Zientzia esperimentalen didaktika II 6 Derrigorrezko Prestakuntza
Gizarte-zientzien didaktika II 6 Derrigorrezko Prestakuntza
Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika II 6 Derrigorrezko Prestakuntza
Etika eta deontologia profesionala GFB2 6 Derrigorrezko Prestakuntza
Arte plastikoen, ikusizkoen eta ikusentzunezkoen didaktika 6 Aukerazkoa

Ikasgaiak

LEHEN SEIHILEKOA
Praktikum II - Lehen Hezkuntza 12 Praktikak
Praktikum II Aipamena 18 Praktikak
Gradu Bukaerako Lana 6 Derrigorrezko Prestakuntza
Jarduera profesional eraldatzailerako konpetentzia 6 Aukerakoa
3 aipameneko ikasgaia 6 Aukerakoa
4 aipameneko ikasgaia 6 Aukerakoa
5 aipameneko ikasgaia 6 Aukerakoa

Aipameneko aukerako ikasgaiak

Heziketa fisikoa
  • Gorputz-hezkuntzaren didaktika
  • Jolasa eta kirola
  • Gorputz-adierazpena eta komunikazioa
  • Jarduera fisikoa eta osasuna
  • Gaitasun motorra
  • Atzerriko hizkuntzaren didaktika I: ingelesa
  • Ingelesa Lehen Hezkuntzako irakasleentzat II
  • Ingelesa Lehen Hezkuntzako irakasleentzat II
    o Atzerriko hizkuntzaren didaktika II: ingelesa
  • Baliabide didaktikoen erabilera sortzailea Lehen Hezkuntzako gelan
  • Recursos Didácticos en el aula de primaria
  • Musika-adierazpenaren garapena eta bere didaktika
  • Erritmoa, mugimendua eta dantza
  • Musika-tresnen prestakuntza eta musika-entzunaldiak
  • Ahots-hezkuntza eta kantua
  • Musika-taldeak
  • Errealitatearen diziplinarteko ikuspegia
  • Euskararen eta euskal kulturaren transmisioa
  • Berrikuntza ikasgelan
  • Pentsamendu konputazionala eta hezkuntza digitala
  • Metodo zientifikoa Lehen Hezkuntzako gelan
  • Curriculuma eta aniztasuna
  • Entzumen eta mintzairan esku hartzeko estrategia orokorrak
  • Entzuteko desgaitasunak dituzten pertsonekin esku hartzeko berariazko
    estrategiak
  • Entzumen eta mintzairan esku hartzeko metodoak
  • Entzumena eta mintzaira ebaluatzeko ereduak eta proposamen
    orokorrak

Praktikak ezinbesteko prozesua dira irakaskuntzaren lanbidean murgiltzeko, eta ikaslearen prestakuntza praktikoa sendotu eta indartzeko, kalitatezko prestakuntza bat lortzeko asmoz.

Praktiketako ikastetxeak

BAMeko ikasleek EAEko hezkuntza sare nagusietako ikastetxeetan egingo dituzte euren praktikak, praktiketako prestakuntza zentro gisa onartuta dauden ikastetxeetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta unibertsitatearen arteko hezkuntza-lankidetzarako hitzarmenari esker. Horrez gain, BAMek europar herrialdeetako ikastetxeetan praktikak egiteko akordioak ere sinatu ditu. 

Ikasgaia: Practicum I

Ikasturtea eta seihilekoa: 2. ikasturtea, 2. seihilekoa
Kredituak: 12
Praktiken aldia: 5 aste

Ikasgaia: Practicum II – Lehen Hezkuntza

Ikasturtea eta seihilekoa: 4. ikasturtea, 1. seihilekoa
Kredituak: 12

Ikasgaia: Practicum II – Aipamena 

Ikasturtea eta seihilekoa: 4. ikasturtea, 1. seihilekoa
Kredituak: 18

Ikasleek praktiketako mintegietan parte hartuko dute. Mintegi horietan, unibertsitateko irakasle tutoreak praktiketako ikasleari lagunduko dio ikastetxearen eta ikasgelaren errealitateari buruzko gogoeta egiten, bakarka zein taldean

Praktiketako lana gidatzeko ikasleek BAMeko tutorearen jarraibideak izango dituzte, batetik, eta, bestetik, praktiketako ikastetxeko tutorearen ikuskaritza eta laguntza izango dute.

Praktiketako ikasleak ikastetxearen eta gelaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko datuak aukeratu eta aztertuko ditu, eta gelako esku-hartzea planifikatu eta gelaratuko du. Egindakoaren inguruko hausnarketak idatziko ditu praktikaldiari buruzko txostena osotuz.

Aurkezpena

Graduko ikasketen amaieran Gradu Bukaerako Lana egin beharko da. Lan hori ikasketa planen azken aldian egingo da eta titulazioan hartutako prestakuntzarekin bat datozen ezagutza, trebetasun eta jarrerei lotutako gai bat sakontzera bideratu beharko da, oinarrizko prestakuntzaren esparruan, arloetako didaktiketan edo aipamen jakin batean.

 

Gradu Bukaerako lana proiektu, txosten edo azterlan originala da eta idatzizko formatuan entregatu beharko du ikasleak. Horrez gainera, lanaren ahozko defentsa egin beharko du epaimahai baten aurrean.

Gradu Bukaerako Lanaren gaia graduan zehar egindako ikasketekin lotuta egongo da, eta graduan zehar landutako ezagutzetan sakontzeko eta ikertzeko aukera emango dio ikasleari. Gaia edozein izanda ere, lan mota desberdinak egin daitezke: lan bibliografikoak, azterlan monografikoak edo konparatiboak; ikerlanak; material didaktikoen diseinu eta ekoizpen lanak. 

Lan honetan ikasle bakoitzak lan autonomoa egingo du tutore baten gidaritzapean. 

Gradu Bukaerako lana tutore baten laguntzarekin egiten da. Tutoreak ikasketa-prozesua gidatu, orientatu eta dinamizatu egingo du, baina ikaslearen lan pertsonala izango da nagusi Gradu Bukaerako Lanean.

Elementu hauek ebaluatuko dira:

  • Gradu Bukaerako Lanaren txostena
  • Gradu Bukaerako Lanaren elaborazio prozesua 
  • Gradu Bukaerako Lanaren aurkezpena eta defentsa epaimahaiaren aurrean
Nazioarteko programak

BAMek lankidetza-hitzarmenak ditu (ErasmusPlus; Sicue; Erasmus Praktikak; EBtik kanpoko Atzerriko Praktikak…) hainbat unibertsitate-zentrorekin, eta horiei esker, ikasleek eta irakasleek mugikortasun-programetan parte har dezakete, bai nazio mailan bai nazioarte mailan.

Truke-esperientzia hauen helburu nagusia da ikasleen prestakuntza akademiko-profesionala hurrengo arloetan indartzea:

  • Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
  • Ikuspuntu zabalago baten eskuratzea, garapen profesionalari dagokionez, bai akademikoan bai praktikoan.
  • Nazioarteko trukearen bidez, Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako etorkizuneko irakasleen lanerako oinarrizkoak diren gaitasunak garatzea (talde-lana, aniztasunari arreta, bakearen, justizia sozialaren eta elkartasunaren balioen garapena, besteak beste).
  • Komunikazio pertsonala eta kulturartekoa hobetzea.
  • Nazioarteko unibertsitateekin lankidetza-sareak indartzea.
  • BAMeko ikaslea izatea eta helmugako unibertsitatean egonaldia hasi aurretik Graduaren lehen bi ikasturteetako gutxienez 114 ECTS gaindituta izatea.
  • Europar Batasuneko herritarra izatea.
  • Ingeleseko C1 maila eta/edo alemanez edo frantsesez B2 maila ziurtatzea. Bestela, Deustuko Unibertsitateko hizkuntza mailako barne-proba gainditzea (ahozkoa eta idatzizkoa).
  • BAMek eskaera onartzea, honako irizpideak kontuan hartuta:
    • Eskatutako hizkuntza-maila
    • Espediente akademiko ona izatea
    • Heldutasuna eta motibazio pertsonala
  • Atzerriko unibertsitateak eskaera onartzea.

Egonaldia seihileko batekoa edo ikasturte osokoa izan daiteke, eta Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako ikasketa-planaren hirugarren ikasturteko 30 edo 60 ECTS egin beharko dira, aurreikusitako gaitasunak eskuratzea bermatuz.

BAMeko ikasleek atzerriko unibertsitateetan ikasitako irakasgaien curriculum-aitorpena nazioarteko mugikortasun-programen aitortza-araudiaren arabera kudeatuko da.

Arduradunaren kontaktua

Itxaso Vazquez Villa

E-mail: ivazquez@bam.eus

Despacho: 115

Informazio gehigarria

Nazioarteko Harremanetarako Bulegoa (Bilboko Campusa)

Avda. de las Universidades 24

48007 Bilbao

Tel.: 944 139 288

Email: relint@deusto.es

Jarduerak eta prestakuntza osagarria

Unibertsitateko Pastoral Zerbitzuak kristau nortasuna bultzatzen du unibertsitatearen eremuan eta hezkuntzaren eremu profesionalean, irakasle zereginaren zentzu sakona bilatzeko: kristau izatea zelan ulertzen den eskolan eta kristau antropologiaren oinarrizko elementuak, besteak beste.

Unibertsitateko Pastoraleko Elizbarruti-idazkaritzarekin batera lan egiten dugu. Gure proiektuak bi ardatz nagusi ditu:

Esku-hartze proiektua bi esku-hartze motatan oinarritzen da:

  • Elkartasun ariketa ahalbidetu, irakaslearen zereginarekin lotutako proiektuen bidez: esku-hartzea sozio-eskolarako laguntza proiektuetan, Ekuadorren lan-esperientziak, Ipar-Hego Tailerra, garapenerako hezkuntza esperientziak ezagutu eta edukitzea, herri hezkuntza ezagutu eta bizitzea, parte hartzea. Kidenda kanpainak eta bidezko merkataritzara hurbiltzea, besteak beste.
  • Gaur egun eskolan kristau izateak esan nahi duenaren inguruan hausnartzeko, ospatzeko eta barneratzeko guneak sustatu: hausnarketa mintegiak, hitzaldiak edo esperientziak partekatzeko hitzaldiak, zine forumak, otoitz eta ospakizun guneak.

Proposatutako ekintzak antolatzen lagundu edo besteren bat proposatu gura
izanez gero, ez izan zalantzarik eta jar zaitez harremanean gurekin email honen
bidez: irakasleplus@bam.eus

Haur Hezkuntzako Gradu ikasketek Haur Hezkuntzako irakasle gisa aritzeko gaitasuna ematen dute, bai eskola publikoetan, bai itunpeko eta ikastetxe pribatuetan.

Haur Hezkuntzako irakasleak, lankidetzan eta talde-lanean oinarrituta, honako hau egiteko gai izango da:

Gaien eta moduluen programazioa egitea, baita ikasleen ikaskuntza-prozesua ebaluatzea ere.

Ikasleen hezkuntza-orientazio integrala egitea, zerbitzu eta sail espezializatuekin lankidetzan.

Emandako irakaskuntza-, kudeaketa- eta zuzendaritza-jarduerak koordinatzea.

Irakaskuntza-prozesuen etengabeko hobekuntzarako ikertzea eta berritzea.