Kalitatea Kudeatzeko Sistema. Egiaztapen Instituzioanala

Goi Hezkuntzako Europar Eremua, kalitate, mugikortasun, aniztasun eta lehiakortasun oinarrien inguruan dago eratuta. ANECAk kalitatearekin lotutako bi programa diseinatu ditu: AUDIT eta VERIFICA. Titulazioetako ebaluazioko irizpide eta gidalerroen artean zera ezarri da: tituluak Kalitatea Kudeatzeko Sistema bat jaso behar duela, tituluaren kontrola, berrikusketa eta etengabeko hobekuntza ziurtatzeko; titulazioa ematen den zentroak edo unibertsitateak kalitatearen bermeari lotutako prozedura batzuk izan behar dituela, eta onarpeneko, kontroleko, aldian aldiko errebisioko eta tituluaren hobekuntzako mekanismo formalez horniturik izan behar duela; eta ikasleei eta gizarteari titulu berriez eta bere helburuez informatzeko mekanismoak ezarri beharko dituela.

Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskolak badu Kalitatea Kudeatzeko Sistema (KKS) bat ziurtatuta, Unibasqen AUDIT programaren gidalerroekin bat datorrena. Bertan eskaintzen diren titulazioek gainditu egin dute tituluen akreditazioa berritzeko banakako prozesua; beraz, 2018ko azaroaz geroztik, BAMek Erakunde Akreditazioa du.

Ikastetxeen Akreditazio Instituzionala unibertsitateko titulu ofizialak egiaztatzeko modu bat da. Horretarako, tituluen akreditazioa egiaztatzeko eta berritzeko prozesuak eta KKSaren ezarpen prozesuak bat egiten dute.

Sistema hori osatzen dute BAMen kalitatearen barne bermea gauzatzeko ezartzen diren antolaketa, erantzukizun, prozesu, jarduteko prozedura eta baliabideak.

Kalitatea Kudeatzeko Sistemaren arduraduna zuzendaria eta Erakundeko Batzordea dira, Zentroko Kalitate Batzordearen, Tituluen Kalitate Batzordeen eta Deustuko Unibertsitateko Kalitate Unitatearen laguntzarekin. Batzorde horietan ikastetxeko eta titulazioetako interes-talde guztiak daude ordezkatuta.

DOKUMENTUAK DESKARGATZEA

Kalitateko politika, Helburuak eta Interes Taldeak

Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskolak Kalitatea Kudeatzeko Sistema baten ezarpena ziurtatuta du, Unibasqen AUDIT gidalerroen arabera. Sistema horrek etengabeko hobekuntzako prozesu bat du, prozesuen adierazleen analisiaren bidez eta horretarako definitutako sistematikaren bidez gauzatzen dena.

Sistema mantendu eta etengabe hobetzen da. Horretarako, kalitateko politika eta BAMeko helburu estrategikoak aplikatzen dira; 2019-22 hirurtekoan hezkuntza eredua eta erakundea indartzea izango dira ardatz nagusi biak, eta Eskolaren jarduera 2030 Agendaren Garapen Iraunkorreko Helburuekin eta Laudato si’ helburuekin lotuko da.

BAMeko kalitateko politikak eta Deustuko Unibertsitatearenak, honi baitago atxikita, interes taldeen gogobetetasuna hartzen du oinarri gisa, bai eta prozesuen eta ikuskaritzen emaitzen azterketa eta Erakundeko Batzordeak egiten duen sistemaren berrikusketa.

Docentia

Atal honetan topatuko dituzu Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza eta Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntzako Gradu Bikoitzeko irakaskuntza ebaluazioaren emaitzak.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies