Aurkezpena
Modalitatea | Presentziala | Hizkuntzak | Batez ere euskaraz; zenbait irakasgai gaztelaniaz eta ingelesez |
---|---|---|---|
Iraupena | 4 ikasturte – 240 ECTS | Ordutegia | 8:45etik 14:35era |
Plazak | 60 | Aipamenak | Adierazpena eta komunikazioa Haur Hezkuntzan |
Sarrera probak | Sarrera profilaren araberako alderdiak baloratuko dira, hala nola espediente akademikoa, hezkuntzarekiko interesa eta hizkuntza gaitasuna. |
Tituluaren helburuak
Haur Hezkuntzako Graduaren helburu nagusia zera da: hezkuntzako profesionalak prestatzea, zero eta sei urte bitarteko ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko beharrezko konpetentziak gara ditzaten.
Hizkuntzak
BAMen ikasketak egiteko hizkuntza maila B2 da euskara eta gaztelaniarako, eta B1 ingurukoa ingelesez. Atzerriko Hizkuntza aipamena egiteko, ingeleseko B2 maila behar da. Mailaren akreditaziorik ez badago, hizkuntza-proba bat egingo da onartu aurretik.
Gradua amaitutakoan, euskararen C1 hizkuntza mailaren aitorpena izango duzu.
Mugikortasuna
BAMek proiekzio akademiko handiko unibertsitateekin lankidetza-hitzarmen ugari ditu (Erasmus, Sicue, Erasmus Praktikak, EBetik kanpoko praktikak, besteak beste). Hitzarmen hauei esker, BAMeko ikasleek eta irakasleek nazio eta nazioarteko mugikortasun programetan parte har dezakete.
Mugikortasun esperientzia hauen helburu nagusia ikasleen formakuntza akademiko-profesionala indartzea da hurrengo alderdietan:
- Atzerriko hizkuntza hobetzea.
- Garapen profesionalerako aukera zabalagoa eskuratzea, bai alderdi praktikoan zein akademikoan.
- Pertsonen arteko eta kulturarteko komunikazioaren hobekuntza.
- Nazioarteko unibertsitateen arteko kolaborazio sareak indartu.
Aipamena
Hirugarren eta laugarren mailan aipamena egingo da.
Adierazpena eta komunikazioa Haur Hezkuntzan
Komunikazio eta adierazpeneko arlo desberdinen ikas-irakaskuntzako espezializazioa: arte hezkuntza, musika-pertzepzioa eta -esplorazioa, jolas motorra, dramatizazioa eta irudien sorkuntza eta irakurketa, hizkuntza konpetentziaren garapenaren planifikazioa, testuinguru multikultural eta eleanitzetan.
Reconozimendu kreditua
Tituluko ikaskuntza-emaitza
Ikaskuntza Emaitza Zeharkakoak
- RAT.1: Norberaren ezagutza, etika, erantzukizun soziala eta ingurumenarekiko erantzukizuna, eta transzendentziarako irekitasuna
- RAT.2: Talde-lana eta lidergoa
- RAT.3: Ekintzailetza, berrikuntza eta sormena
- RAT.4: Ahozko eta idatzizko komunikazioa ingurune multikulturaletan
- RAT.5: Sakon, autonomo eta kritiko ikastea
- RAT.6: Gaitasun digitala
Tituluko Ikaskuntza Emaitza Zehatzak
RAE.1. Kompetentzien garapena diseinatzea eta planifikatzea ikastetxeko curriculum-proiektu baten barruan, gelako ikaskuntza-egoeren bidez, irakasleen taldeek garapen jasangarria eta bizimodu jasangarriak, giza eskubideak, genero-berdintasuna, bakearen eta indarkeriarik gabeko kulturaren sustapena, herritartasun globala eta kultur aniztasunaren balorazioa susta ditzaten, ikastetxearen testuinguruarekin eta identitatearekin koherentzian, komunitate eta gizarte eremura transferitzeko.
RAE.2. Ebidentzia zientifikoan oinarrituta, ikastetxeko curriculum-proiektua eta irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak kritikoak aztertzea, kompetentzien eskuratze maila, baita aplikatutako programazioak eta estrategiak ere, emaitzetatik eratorritako hobekuntzak barneratuz.
RAE.3. Norberaren garapena eraikitzea eta ebaluatzea bere dimentsio pertsonalean, profesionalean, hezitzailean eta publikoan (ardura pertsonala, justizia soziala, iraunkortasuna, gizarte-kultur aniztasuna, osasuna eta ongizatea, eta abar), eta irakaskuntza jarduera zientzia, pedagogia eta gizarte aurrerapenetara egokituz, baita prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartuz ere.
RAE.4. Trebetasun interpertsonalak garatzea, familia, gizartea eta eskolaren arteko lankidetza sareak ezartzeko eta ikaskuntza-eremu eraginkorrak garatzeko, ikastetxeko baliabideak optimizatzeko eta gizarte-eraldaketa sustatzeko.
RAE.5. Komunikazio eraginkorrerako trebetasunak garatzea eta erakustea, bai ahoz bai idatziz, irakaskuntza-hizkuntzetan, testuinguru profesional desberdinetara eta hezkuntza-komunitateko partaide guztiekin elkarreragiteko moldatuz.
RAE.6. Teknologia etiko, kritiko, seguru eta arduratsu gisa erabiltzea, baliabide didaktiko gisa, baita komunikazio eta informazio-tratamendurako ere.
Kredituak
1 | 2 | 3 | 4 | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Oinarrizko Prestakuntza | 54 | 24 | ||||
Derrigorrezkoak | 6 | 24 | 48 | 6 | ||
Aukerakoa | 12 | 18 | ||||
Prakikak | 12 | 30 | ||||
GRL | 6 | |||||
GUZTIRA | 60 | 60 | 60 | 60 | 240 |
LEHENENGO MAILA
Ikasgaiak
LEHEN SEIHILEKOA
Didaktika orokorrak | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Garapenaren eta hezkuntzaren psikologia I | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Haurtzaroa, osasuna eta elikadura | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Garapen psikomotorea | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Musika-adierazpenaren garapena eta bere didaktika | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
BIGARREN SEIHILEKOA
Garapenaren eta Ikaskuntzaren Psikologia II | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Hezkuntza-aniztasuna eta -inklusioa | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Abilezia komunikatiboen garapena I (0-3) | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Hezkuntza-paradigmak: hezkuntzaren teoria garaikideak | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Gizartea, familia eta eskola | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
BIGARREN MAILA
Ikasgaiak
LEHEN SEIHILEKOA
Abilezia komunikatiboen garapena II (3-6) | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Organización Escolar | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Euskararen sarrera goiztiarra | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Hizkuntza eta komunikazio-trebetasunak | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Adierazpen plastikoaren garapena eta bere didaktika | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
BIGARREN SEIHILEKOA
Irakasle-abileziak | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Tradizio soziokulturalak eta erlijioen arteko elkarrizketa | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Ikerketa hezkuntzan | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Praktikum I - Haur Hezkuntza | 12 | Praktikak |
HIRUGARREN MAILA
Ikasgaiak
LEHEN SEIHILEKOA
Ingurune sozial eta kulturalaren aurkikuntza eta esplorazioa | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Pentsamendu matematikoaren garapena eta bere didaktika II | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Ahozko adierazpenaren didaktika | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Gorputz-adierazpena eta bere didaktika | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Irudiak sortzeko eta irakurtzeko tailerra | 6 | Aukerakoa |
BIGARREN SEIHILEKOA
Ingurune fisiko eta naturalaren aurkikuntza eta esplorazioa | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Pentsamendu matematikoaren garapena eta bere didaktika II | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Idatzizko hizkuntzaren didaktika | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Etika eta lanbidearen deontologia | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Erritmoa, musika eta mugimendua | 6 | Aukerakoa |
LAUGARREN MAILA
Ikasgaiak
LEHEN SEIHILEKOA
Practicum II - HAur Hezkuntza | 12 | Praktikak |
Practicum II - Aipamena | 18 | Praktikak |
BIGARREN SEIHILEKOA
Jarduera profesional eraldatzailerako konpetentzia | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Antzerkia eskolan | 6 | Aukerakoa |
Motrizitate sortzailea | 6 | Aukerakoa |
Curriculumaren trataera integrala testuinguru eleanitzetan | 6 | Aukerakoa |
Gradu bukaerako lana | 6 | Aukerakoa |
Praktikak ezinbesteko prozesua dira irakaskuntzaren lanbidean murgiltzeko, eta ikaslearen prestakuntza praktikoa sendotu eta indartzeko, kalitatezko prestakuntza bat lortzeko asmoz.
Praktiketako ikastetxeak
BAMeko ikasleek EAEko hezkuntza sare nagusietako ikastetxeetan egingo dituzte euren praktikak, praktiketako prestakuntza zentro gisa onartuta dauden ikastetxeetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta unibertsitatearen arteko hezkuntza-lankidetzarako hitzarmenari esker. Horrez gain, BAMek europar herrialdeetako ikastetxeetan praktikak egiteko akordioak ere sinatu ditu.
Praktiketako programa
Ikasgaia: Practicum I
Ikasturtea eta seihilekoa: | 2. ikasturtea, 2. seihilekoa |
Kredituak: | 12 |
Praktika aldia: | 5 aste |
Ikasgaia: Practicum II – Lehen Hezkuntza
Ikasturtea eta seihilekoa: | 4. ikasturtea, 1. seihilekoa |
Kredituak: | 12 |
Ikasgaia: Practicum II – Aipamena
Ikasturtea eta seihilekoa: | 4. ikasturtea, 1. seihilekoa |
Kredituak: | 18 |
Praktiketako mintegiak
Ikasleek praktiketako mintegietan parte hartuko dute. Mintegi horietan, unibertsitateko irakasle tutoreak praktiketako ikasleari lagunduko dio ikastetxearen eta ikasgelaren errealitateari buruzko gogoeta egiten, bakarka zein taldean
Irakasle tutoreak
Praktiketako lana gidatzeko ikasleek BAMeko tutorearen jarraibideak izango dituzte, batetik, eta, bestetik, praktiketako ikastetxeko tutorearen ikuskaritza eta laguntza izango dute.
Praktiketako memoria
Praktiketako ikasleak ikastetxearen eta gelaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko datuak aukeratu eta aztertuko ditu, eta gelako esku-hartzea planifikatu eta gelaratuko du. Egindakoaren inguruko hausnarketak idatziko ditu praktikaldiari buruzko txostena osotuz.
Aurkezpena
Graduko ikasketen amaieran Gradu Bukaerako Lana egin beharko da. Lan hori ikasketa planen azken aldian egingo da eta titulazioan hartutako prestakuntzarekin bat datozen ezagutza, trebetasun eta jarrerei lotutako gai bat sakontzera bideratu beharko da, oinarrizko prestakuntzaren esparruan, arloetako didaktiketan edo aipamen jakin batean.
Gradu Bukaerako lana proiektu, txosten edo azterlan originala da eta idatzizko formatuan entregatu beharko du ikasleak. Horrez gainera, lanaren ahozko defentsa egin beharko du epaimahai baten aurrean.
Modalitatea
Gradu Bukaerako Lanaren gaia graduan zehar egindako ikasketekin lotuta egongo da, eta graduan zehar landutako ezagutzetan sakontzeko eta ikertzeko aukera emango dio ikasleari. Gaia edozein izanda ere, lan mota desberdinak egin daitezke: lan bibliografikoak, azterlan monografikoak edo konparatiboak; ikerlanak; material didaktikoen diseinu eta ekoizpen lanak.
Elaborazioa
Lan honetan ikasle bakoitzak lan autonomoa egingo du tutore baten gidaritzapean.
Tutorizazioa eta jarraipena
Gradu Bukaerako lana tutore baten laguntzarekin egiten da. Tutoreak ikasketa-prozesua gidatu, orientatu eta dinamizatu egingo du, baina ikaslearen lan pertsonala izango da nagusi Gradu Bukaerako Lanean.
Ebaluazioa
Elementu hauek ebaluatuko dira:
- Gradu Bukaerako Lanaren txostena
- Gradu Bukaerako Lanaren elaborazio prozesua
- Gradu Bukaerako Lanaren aurkezpena eta defentsa epaimahaiaren aurrean
Nazioarteko programak
BAMek lankidetza-hitzarmenak ditu (ErasmusPlus; Sicue; Erasmus Praktikak; EBtik kanpoko Atzerriko Praktikak…) hainbat unibertsitate-zentrorekin, eta horiei esker, ikasleek eta irakasleek mugikortasun-programetan parte har dezakete, bai nazio mailan bai nazioarte mailan.
Truke-esperientzia hauen helburu nagusia da ikasleen prestakuntza akademiko-profesionala hurrengo arloetan indartzea:
- Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
- Ikuspuntu zabalago baten eskuratzea, garapen profesionalari dagokionez, bai akademikoan bai praktikoan.
- Nazioarteko trukearen bidez, Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako etorkizuneko irakasleen lanerako oinarrizkoak diren gaitasunak garatzea (talde-lana, aniztasunari arreta, bakearen, justizia sozialaren eta elkartasunaren balioen garapena, besteak beste).
- Komunikazio pertsonala eta kulturartekoa hobetzea.
- Nazioarteko unibertsitateekin lankidetza-sareak indartzea.
Nazioarteko mugikortasun programetan parte hartzeko baldintzak
- BAMeko ikaslea izatea eta helmugako unibertsitatean egonaldia hasi aurretik Graduaren lehen bi ikasturteetako gutxienez 114 ECTS gaindituta izatea.
- Europar Batasuneko herritarra izatea.
- Ingeleseko C1 maila eta/edo alemanez edo frantsesez B2 maila ziurtatzea. Bestela, Deustuko Unibertsitateko hizkuntza mailako barne-proba gainditzea (ahozkoa eta idatzizkoa).
- BAMek eskaera onartzea, honako irizpideak kontuan hartuta:
- Eskatutako hizkuntza-maila
- Espediente akademiko ona izatea
- Heldutasuna eta motibazio pertsonala
- Atzerriko unibertsitateak eskaera onartzea.
ECTS kredituak eta aitorpen curricularra
Egonaldia seihileko batekoa edo ikasturte osokoa izan daiteke, eta Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako ikasketa-planaren hirugarren ikasturteko 30 edo 60 ECTS egin beharko dira, aurreikusitako gaitasunak eskuratzea bermatuz.
BAMeko ikasleek atzerriko unibertsitateetan ikasitako irakasgaien curriculum-aitorpena nazioarteko mugikortasun-programen aitortza-araudiaren arabera kudeatuko da.
Harremanetan jarri
Arduradunaren kontaktua
Informazio gehigarria
Nazioarteko Harremanetarako Bulegoa (Bilboko Campusa)
Testigantza

September 2021 – January 2022

Agosto 2020 – Diciembre 2021

BAM – 4º de Educación Infantil Estancia de curso completo – 2012/2013

BAM – 4º de Educación Infantil Estancia de curso completo – 2012/2013

2011-2012

Lehen Hezkuntzako 3. maila

BAM – 3º de Educación Primaria Estancia de curso completo – 2013/2014

BAM – 3º de Educación Primaria Estancia de medio curso -2013/2014. PH Zurich University of Teacher Education Switzerlan

BAM Lecturer One week stay –March 2013

Estancia de curso completo – 2013/2014



BAM – 3º de Educación Primaria Estancia de medio curso -2012/2013





BAM – 3º de Educación Infantil Estancia de medio curso -2013/2014




2021-2022. Iraila-otsaila

2021-2022. Iraila-otsaila

September 2021 – January 2022
Jarduerak eta prestakuntza osagarria
Unibertsitateko Pastoral Zerbitzuak kristau nortasuna bultzatzen du unibertsitatearen eremuan eta hezkuntzaren eremu profesionalean, irakasle zereginaren zentzu sakona bilatzeko: kristau izatea zelan ulertzen den eskolan eta kristau antropologiaren oinarrizko elementuak, besteak beste.
Unibertsitateko Pastoraleko Elizbarruti-idazkaritzarekin batera lan egiten dugu. Gure proiektuak bi ardatz nagusi ditu:
Esku-hartze eremua
Esku-hartze proiektua bi esku-hartze motatan oinarritzen da:
- Elkartasun ariketa ahalbidetu, irakaslearen zereginarekin lotutako proiektuen bidez: esku-hartzea sozio-eskolarako laguntza proiektuetan, Ekuadorren lan-esperientziak, Ipar-Hego Tailerra, garapenerako hezkuntza esperientziak ezagutu eta edukitzea, herri hezkuntza ezagutu eta bizitzea, parte hartzea. Kidenda kanpainak eta bidezko merkataritzara hurbiltzea, besteak beste.
- Gaur egun eskolan kristau izateak esan nahi duenaren inguruan hausnartzeko, ospatzeko eta barneratzeko guneak sustatu: hausnarketa mintegiak, hitzaldiak edo esperientziak partekatzeko hitzaldiak, zine forumak, otoitz eta ospakizun guneak.
Harremanerako
Proposatutako ekintzak antolatzen lagundu edo besteren bat proposatu gura
izanez gero, ez izan zalantzarik eta jar zaitez harremanean gurekin email honen
bidez: irakasleplus@bam.eus
Parte hartu
Haur Hezkuntzako Gradu ikasketek Haur Hezkuntzako irakasle gisa aritzeko gaitasuna ematen dute, bai eskola publikoetan, bai itunpeko eta ikastetxe pribatuetan.
Haur Hezkuntzako irakasleak, lankidetzan eta talde-lanean oinarrituta, honako hau egiteko gai izango da:
Gaien eta moduluen programazioa egitea, baita ikasleen ikaskuntza-prozesua ebaluatzea ere.
Ikasleen hezkuntza-orientazio integrala egitea, zerbitzu eta sail espezializatuekin lankidetzan.
Emandako irakaskuntza-, kudeaketa- eta zuzendaritza-jarduerak koordinatzea.
Irakaskuntza-prozesuen etengabeko hobekuntzarako ikertzea eta berritzea.