AURKEZPENA
Modalitatea | Presentziala | Hizkuntzak | Batez ere euskaraz; zenbait irakasgai gaztelaniaz eta ingelesez |
---|---|---|---|
Iraupena | 4 ikasturte – 240 ECTS | Ordutegia | 8:45etik 14:35era |
Plazak | 135 | Aipamenak | Gorputz hezkuntza, Atzerriko hizkuntza: ingelesa, Entzumena eta hizkuntza, Musika hezkuntza, Zientzia, kultura eta teknologia |
Sarrera probak | Sarrera profilaren araberako alderdiak baloratuko dira, hala nola espediente akademikoa, hezkuntzarekiko interesa eta hizkuntza gaitasuna. |
TITULUAREN HELBURUAK
Haur Hezkuntzako Graduaren helburu nagusia zera da: hezkuntzako profesionalak prestatzea, zero eta sei urte bitarteko ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko beharrezko konpetentziak gara ditzaten.
HIZKUNTZAK
BAMen ikasketak egiteko hizkuntza maila B2 da euskara eta gaztelaniarako, eta B1 ingurukoa ingelesez. Atzerriko Hizkuntza aipamena egiteko, ingeleseko B2 maila behar da. Mailaren akreditaziorik ez badago, hizkuntza-proba bat egingo da onartu aurretik.
Gradua amaitutakoan, euskararen C1 hizkuntza mailaren aitorpena izango duzu.
MUGIKORTASUNA
BAMek proiekzio akademiko handiko unibertsitateekin lankidetza-hitzarmen ugari ditu (Erasmus, Sicue, Erasmus Praktikak, EBetik kanpoko praktikak, besteak beste). Hitzarmen hauei esker, BAMeko ikasleek eta irakasleek nazio eta nazioarteko mugikortasun programetan parte har dezakete.
Mugikortasun esperientzia hauen helburu nagusia ikasleen formakuntza akademiko-profesionala indartzea da hurrengo alderdietan:
- Atzerriko hizkuntza hobetzea.
- Garapen profesionalerako aukera zabalagoa eskuratzea, bai alderdi praktikoan zein akademikoan.
- Pertsonen arteko eta kulturarteko komunikazioaren hobekuntza.
- Nazioarteko unibertsitateen arteko kolaborazio sareak indartu.
AIPAMENAK
Hirugarren eta laugarren mailan aipamena egingo da.
Heziketa fisikoa
Kirol-jarduera fisikoaren didaktikako espezializazioa. Prestakuntza honen bidez, irakasleak jarduera fisikoaren arloko proiektuak proposatzeko gai izatea lortu nahi da, ohitura osasuntsuak, egonkorrak eta denboran irauten dutenak bultzatzeko.
Atzerriko hizkuntza: ingelesa
Atzerriko bigarren edo hirugarren hizkuntzaren didaktikaren arloko espezializazioa
Entzumena eta mintzaira
Komunikazioan, mintzairan eta entzumenean zailtasunak dituzten ikasleei laguntzeko espezializazioa.
Musika Hezkuntza
Musikaren didaktikako espezializazioa. Aipamen honen bidez musika ikasleen garapen integralean barneratzeko beharrezkoak diren ezagutzak, trebetasunak eta jarrerak garatuko dira.
Zientzia, kultura eta teknologia
Aipamen honen bidez zientzien ikas-irakaskuntzan sakonduko da, bai eta euskararen eta euskal kulturaren irakaskuntzan eta transmisioan, eta gaitasun digitalaren arloan.
Reconozimendu kreditua
Tituluko ikaskuntza-emaitza
Ikaskuntza Emaitza Zeharkakoak
- RAT.1: Norberaren ezagutza, etika, erantzukizun soziala eta ingurumenarekiko erantzukizuna, eta transzendentziarako irekitasuna
- RAT.2: Talde-lana eta lidergoa
- RAT.3: Ekintzailetza, berrikuntza eta sormena
- RAT.4: Ahozko eta idatzizko komunikazioa ingurune multikulturaletan
- RAT.5: Sakon, autonomo eta kritiko ikastea
- RAT.6: Gaitasun digitala
Tituluko Ikaskuntza Emaitza Zehatzak
RAE.1. Kompetentzien garapena diseinatzea eta planifikatzea ikastetxeko curriculum-proiektu baten barruan, gelako ikaskuntza-egoeren bidez, irakasleen taldeek garapen jasangarria eta bizimodu jasangarriak, giza eskubideak, genero-berdintasuna, bakearen eta indarkeriarik gabeko kulturaren sustapena, herritartasun globala eta kultur aniztasunaren balorazioa susta ditzaten, ikastetxearen testuinguruarekin eta identitatearekin koherentzian, komunitate eta gizarte eremura transferitzeko.
RAE.2. Ebidentzia zientifikoan oinarrituta, ikastetxeko curriculum-proiektua eta irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak kritikoak aztertzea, kompetentzien eskuratze maila, baita aplikatutako programazioak eta estrategiak ere, emaitzetatik eratorritako hobekuntzak barneratuz.
RAE.3. Norberaren garapena eraikitzea eta ebaluatzea bere dimentsio pertsonalean, profesionalean, hezitzailean eta publikoan (ardura pertsonala, justizia soziala, iraunkortasuna, gizarte-kultur aniztasuna, osasuna eta ongizatea, eta abar), eta irakaskuntza jarduera zientzia, pedagogia eta gizarte aurrerapenetara egokituz, baita prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartuz ere.
RAE.4. Trebetasun interpertsonalak garatzea, familia, gizartea eta eskolaren arteko lankidetza sareak ezartzeko eta ikaskuntza-eremu eraginkorrak garatzeko, ikastetxeko baliabideak optimizatzeko eta gizarte-eraldaketa sustatzeko.
RAE.5. Komunikazio eraginkorrerako trebetasunak garatzea eta erakustea, bai ahoz bai idatziz, irakaskuntza-hizkuntzetan, testuinguru profesional desberdinetara eta hezkuntza-komunitateko partaide guztiekin elkarreragiteko moldatuz.
RAE.6. Teknologia etiko, kritiko, seguru eta arduratsu gisa erabiltzea, baliabide didaktiko gisa, baita komunikazio eta informazio-tratamendurako ere.
Kredituak
1 | 2 | 3 | 4 | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Oinarrizko Prestakuntza | 36 | 24 | ||||
Derrigorrezkoa | 24 | 24 | 42 | 12 | ||
Aukerazkoa | 12 | 18 | ||||
PE | 18 | 12 | ||||
GRL | 12 | 30 | ||||
GUZTIRA | 60 | 60 | 60 | 60 | 240 |
LEHENENGO MAILA
Ikasgaiak
LEHEN SEIHILEKOA
Hezkuntza Paradigmak: Hezkuntzako Teoria Garaikideak | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Didaktika Orokorra | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Garapenaren eta Ikaskuntzaren Psikologia I | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Komunikazio Trebetasunak I | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Gizartea, Familia eta Eskola | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
BIGARREN SEIHILEKOA
Garapenaren eta Ikaskuntzaren Psikologia II | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Matematika eta haren Didaktika I | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Aniztasuna eta Hezkuntza Inklusiboa | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Komunikazio Trebetasunak II | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Musika Hezkuntza Eskolan | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
BIGARREN MAILA
Ikasgaiak
LEHEN SEIHILEKOA
Eskola Antolaketa | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Sozio-kultura Tradizioak eta Erlijioen Arteko Elkarrizketa FHV1 | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Jarduera Fisikoa Eskolan | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Gizarte Zientzien Didaktika I | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Kurrikuluaren Trataera Integrala Testuinguru Eleaniztunetan | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
BIGARREN SEIHILEKOA
Hezkuntza Ikerketa | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Tutorea eta aniztasunari erantzuna | 6 | Oinarrizko Prestakuntza |
Matematika eta haren Didaktika II | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Praktikum I - Lehen Hezkuntza | 12 | Praktikak |
HIRUGARREN MAILA
Ikasgaiak
LEHEN SEIHILEKOA
Zientzia Esperimentalen Didaktika I | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Hizkuntza eta Literaturaren Didaktika I | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Matematika eta haren Didaktika III | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Aipamenaren Irakasgaia 1 | 6 | Aukerazkoa |
Aipamenaren Irakasgaia 2 | 6 | Aukerazkoa |
BIGARREN SEIHILEKOA
Zientzia Esperimentalen Didaktika II | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Gizarte Zientzien Didaktika II | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Hizkuntza eta Literaturaren Didaktika II | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Etika eta Lanbide Deontologia FHV2 | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Arte plastikoen, bisualen eta ikus-entzunezkoen didaktika | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
LAUGARREN MAILA
Ikasgaiak
LEHEN SEIHILEKOA
Practicum II - Educación Infantil | 12 | Prácticas |
Practicum II Mención | 18 | Prácticas |
BIGARREN SEIHILEKOA
Gradu Amaierako Lana | 6 | Derrigorrezko Prestakuntza |
Lanbide-eraldaketa gaitasuna FHV3 | 6 | Aukerazkoa |
Aipamenaren Irakasgaia 3 | 6 | Aukerazkoa |
Aipamenaren Irakasgaia 4 | 6 | Aukerazkoa |
Aipamenaren Irakasgaia 5 | 6 | Aukerazkoa |
AUKERAKOAK
Aipameneko aukerako ikasgaiak
HEZIKETA FISIKOA
- Gorputz-hezkuntzaren didaktika
- Jolasa eta kirola
- Gorputz-adierazpena eta komunikazioa
- Jarduera fisikoa eta osasuna
- Gaitasun motorra
ATZERRIKO HIZKUNTZA
- Atzerriko hizkuntzaren didaktika I: ingelesa
- Ingelesa Lehen Hezkuntzako irakasleentzat II
- Ingelesa Lehen Hezkuntzako irakasleentzat II
- Atzerriko hizkuntzaren didaktika II: ingelesa
- Baliabide didaktikoen erabilera sortzailea Lehen Hezkuntzako gelan
MUSIKA HEZKUNTZA
- Musika-adierazpenaren garapena eta bere didaktika
- Erritmoa, mugimendua eta dantza
- Musika-tresnen prestakuntza eta musika-entzunaldiak
- Ahots-hezkuntza eta kantua
- Musika-taldeak
ZIENTZIA, KULTURA ETA TEKNOLOGIA
- Errealitatearen diziplinarteko ikuspegia
- Euskararen eta euskal kulturaren transmisioa
- Berrikuntza ikasgelan
- Pentsamendu konputazionala eta hezkuntza digitala
- Metodo zientifikoa Lehen Hezkuntzako gelan
ENTZUMENA ETA MINTZAIRA
- Curriculuma eta aniztasuna
- Entzumen eta mintzairan esku hartzeko estrategia orokorrak
- Entzuteko desgaitasunak dituzten pertsonekin esku hartzeko berariazko estrategiak
- Entzumen eta mintzairan esku hartzeko metodoak
- Entzumena eta mintzaira ebaluatzeko ereduak eta proposamen orokorrak
Praktikak ezinbesteko prozesua dira irakaskuntzaren lanbidean murgiltzeko, eta ikaslearen prestakuntza praktikoa sendotu eta indartzeko, kalitatezko prestakuntza bat lortzeko asmoz.
Praktiketako ikastetxeak
BAMeko ikasleek EAEko hezkuntza sare nagusietako ikastetxeetan egingo dituzte euren praktikak, praktiketako prestakuntza zentro gisa onartuta dauden ikastetxeetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta unibertsitatearen arteko hezkuntza-lankidetzarako hitzarmenari esker. Horrez gain, BAMek europar herrialdeetako ikastetxeetan praktikak egiteko akordioak ere sinatu ditu.
Praktiketako programa
Ikasgaia: Practicum I
Ikasturtea eta seihilekoa: | 2. ikasturtea, 2. seihilekoa |
Kredituak: | 12 |
Praktika aldia: | 5 aste |
Ikasgaia: Practicum II – Lehen Hezkuntza
Ikasturtea eta seihilekoa: | 4. ikasturtea, 1. seihilekoa |
Kredituak: | 12 |
Ikasgaia: Practicum II – Aipamena
Ikasturtea eta seihilekoa: | 4. ikasturtea, 1. seihilekoa |
Kredituak: | 18 |
Praktiketako mintegiak
Ikasleek praktiketako mintegietan parte hartuko dute. Mintegi horietan, unibertsitateko irakasle tutoreak praktiketako ikasleari lagunduko dio ikastetxearen eta ikasgelaren errealitateari buruzko gogoeta egiten, bakarka zein taldean
Profesorado tutor
Praktiketako lana gidatzeko ikasleek BAMeko tutorearen jarraibideak izango dituzte, batetik, eta, bestetik, praktiketako ikastetxeko tutorearen ikuskaritza eta laguntza izango dute.
Praktiketako memoria
Praktiketako ikasleak ikastetxearen eta gelaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko datuak aukeratu eta aztertuko ditu, eta gelako esku-hartzea planifikatu eta gelaratuko du. Egindakoaren inguruko hausnarketak idatziko ditu praktikaldiari buruzko txostena osotuz.
Presentación
Graduko ikasketen amaieran Gradu Bukaerako Lana egin beharko da. Lan hori ikasketa planen azken aldian egingo da eta titulazioan hartutako prestakuntzarekin bat datozen ezagutza, trebetasun eta jarrerei lotutako gai bat sakontzera bideratu beharko da, oinarrizko prestakuntzaren esparruan, arloetako didaktiketan edo aipamen jakin batean.
Gradu Bukaerako lana proiektu, txosten edo azterlan originala da eta idatzizko formatuan entregatu beharko du ikasleak. Horrez gainera, lanaren ahozko defentsa egin beharko du epaimahai baten aurrean.
Modalitatea
Gradu Bukaerako Lanaren gaia graduan zehar egindako ikasketekin lotuta egongo da, eta graduan zehar landutako ezagutzetan sakontzeko eta ikertzeko aukera emango dio ikasleari. Gaia edozein izanda ere, lan mota desberdinak egin daitezke: lan bibliografikoak, azterlan monografikoak edo konparatiboak; ikerlanak; material didaktikoen diseinu eta ekoizpen lanak.
Elaborazioa
Lan honetan ikasle bakoitzak lan autonomoa egingo du tutore baten gidaritzapean.
Tutorizazioa eta jarraipena
Gradu Bukaerako lana tutore baten laguntzarekin egiten da. Tutoreak ikasketa-prozesua gidatu, orientatu eta dinamizatu egingo du, baina ikaslearen lan pertsonala izango da nagusi Gradu Bukaerako Lanean.
Ebaluazioa
Elementu hauek ebaluatuko dira:
- Gradu Bukaerako Lanaren txostena
- Gradu Bukaerako Lanaren elaborazio prozesua
- Gradu Bukaerako Lanaren aurkezpena eta defentsa epaimahaiaren aurrean
Nazioarteko programak
BAMek lankidetza-hitzarmenak ditu (ErasmusPlus; Sicue; Erasmus Praktikak; EBtik kanpoko Atzerriko Praktikak…) hainbat unibertsitate-zentrorekin, eta horiei esker, ikasleek eta irakasleek mugikortasun-programetan parte har dezakete, bai nazio mailan bai nazioarte mailan.
Truke-esperientzia hauen helburu nagusia da ikasleen prestakuntza akademiko-profesionala hurrengo arloetan indartzea:
- Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
- Ikuspuntu zabalago baten eskuratzea, garapen profesionalari dagokionez, bai akademikoan bai praktikoan.
- Nazioarteko trukearen bidez, Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako etorkizuneko irakasleen lanerako oinarrizkoak diren gaitasunak garatzea (talde-lana, aniztasunari arreta, bakearen, justizia sozialaren eta elkartasunaren balioen garapena, besteak beste).
- Komunikazio pertsonala eta kulturartekoa hobetzea.
- Nazioarteko unibertsitateekin lankidetza-sareak indartzea.
Nazioarteko mugikortasun programetan parte hartzeko baldintzak
- BAMeko ikaslea izatea eta helmugako unibertsitatean egonaldia hasi aurretik Graduaren lehen bi ikasturteetako gutxienez 114 ECTS gaindituta izatea.
- Europar Batasuneko herritarra izatea.
- Ingeleseko C1 maila eta/edo alemanez edo frantsesez B2 maila ziurtatzea. Bestela, Deustuko Unibertsitateko hizkuntza mailako barne-proba gainditzea (ahozkoa eta idatzizkoa).
- BAMek eskaera onartzea, honako irizpideak kontuan hartuta:
- Eskatutako hizkuntza-maila
- Espediente akademiko ona izatea
- Heldutasuna eta motibazio pertsonala
- Atzerriko unibertsitateak eskaera onartzea.
ECTS kredituak eta aitorpen curricularra
Egonaldia seihileko batekoa edo ikasturte osokoa izan daiteke, eta Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako ikasketa-planaren hirugarren ikasturteko 30 edo 60 ECTS egin beharko dira, aurreikusitako gaitasunak eskuratzea bermatuz.
BAMeko ikasleek atzerriko unibertsitateetan ikasitako irakasgaien curriculum-aitorpena nazioarteko mugikortasun-programen aitortza-araudiaren arabera kudeatuko da.
Harremanetan jarri
Arduradunaren kontaktua
Informazio gehigarria
Nazioarteko Harremanetarako Bulegoa (Bilboko Campusa)
Testigantza
September 2021 – January 2022
Agosto 2020 – Diciembre 2021
BAM – 4º de Educación Infantil Estancia de curso completo – 2012/2013
BAM – 4º de Educación Infantil Estancia de curso completo – 2012/2013
2011-2012
Lehen Hezkuntzako 3. maila
BAM – 3º de Educación Primaria Estancia de curso completo – 2013/2014
BAM – 3º de Educación Primaria Estancia de medio curso -2013/2014. PH Zurich University of Teacher Education Switzerlan
BAM Lecturer One week stay –March 2013
Estancia de curso completo – 2013/2014
BAM – 3º de Educación Primaria Estancia de medio curso -2012/2013
BAM – 3º de Educación Infantil Estancia de medio curso -2013/2014
2021-2022. Iraila-otsaila
2021-2022. Iraila-otsaila
September 2021 – January 2022
Jarduerak eta prestakuntza osagarria
Unibertsitateko Pastoral Zerbitzuak kristau nortasuna bultzatzen du unibertsitatearen eremuan eta hezkuntzaren eremu profesionalean, irakasle zereginaren zentzu sakona bilatzeko: kristau izatea zelan ulertzen den eskolan eta kristau antropologiaren oinarrizko elementuak, besteak beste.
Unibertsitateko Pastoraleko Elizbarruti-idazkaritzarekin batera lan egiten dugu. Gure proiektuak bi ardatz nagusi ditu:
Esku-hartze eremua
Esku-hartze proiektua bi esku-hartze motatan oinarritzen da:
- Elkartasun ariketa ahalbidetu, irakaslearen zereginarekin lotutako proiektuen bidez: esku-hartzea sozio-eskolarako laguntza proiektuetan, Ekuadorren lan-esperientziak, Ipar-Hego Tailerra, garapenerako hezkuntza esperientziak ezagutu eta edukitzea, herri hezkuntza ezagutu eta bizitzea, parte hartzea. Kidenda kanpainak eta bidezko merkataritzara hurbiltzea, besteak beste.
- Gaur egun eskolan kristau izateak esan nahi duenaren inguruan hausnartzeko, ospatzeko eta barneratzeko guneak sustatu: hausnarketa mintegiak, hitzaldiak edo esperientziak partekatzeko hitzaldiak, zine forumak, otoitz eta ospakizun guneak.
HARREMANERAKO
Proposatutako ekintzak antolatzen lagundu edo besteren bat proposatu gura izanez gero, ez izan zalantzarik eta jar zaitez harremanean gurekin email honen bidez: irakasleplus@bam.edu.es
Parte hartu
Haur Hezkuntzako Gradu ikasketek Haur Hezkuntzako irakasle gisa aritzeko gaitasuna ematen dute, bai eskola publikoetan, bai itunpeko eta ikastetxe pribatuetan.
Haur Hezkuntzako irakasleak, lankidetzan eta talde-lanean oinarrituta, honako hau egiteko gai izango da:
Gaien eta moduluen programazioa egitea, baita ikasleen ikaskuntza-prozesua ebaluatzea ere.
Ikasleen hezkuntza-orientazio integrala egitea, zerbitzu eta sail espezializatuekin lankidetzan.
Emandako irakaskuntza-, kudeaketa- eta zuzendaritza-jarduerak koordinatzea.
Irakaskuntza-prozesuen etengabeko hobekuntzarako ikertzea eta berritzea.