Aurkezpena
Irakaskuntza mota | Aurrez aurrekoa | Hizkuntzak | Euskaraz, batez ere; ikasgai batzuk gaztelaniaz eta ingelesez ere izango dituzu |
---|---|---|---|
Iraupena eta kredituak: | 5 ikasturte – 336 ECTS | Ordutegia | 8:45etik 14:35era |
Aipamenak | Heziketa fisikoa, Atzerriko hizkuntza: ingelesa, Entzumena eta mintzaira, Musika Hezkuntza, Adierazpena eta komunikazioa Haur Hezkuntzan | Sarbide-probak | Gomendatutako sarrera-profilari dagozkion alderdiak baloratuko dira, espediente akademikoa, hezkuntzarekiko interesa eta hizkuntza-gaitasuna, besteak beste |
Graduaren helburua
Haur eta Lehen Hezkuntzako Gradu Bikoitzaren helburu nagusia zera da: hezkuntzako profesionalak prestatzea, zero eta sei urte bitarteko ikas-irakaskuntza egoerak ulertu, aztertu, interpretatu eta esku-hartzeko beharrezko konpetentziak gara ditzaten.
Hizkuntzak
BAMen ikasketak egiteko hizkuntza maila B2 da euskara eta gaztelaniarako, eta B1 ingurukoa ingelesez. Atzerriko Hizkuntza aipamena egiteko, ingeleseko B2 maila behar da. Mailaren akreditaziorik ez badago, hizkuntza-proba bat egingo da onartu aurretik.
Gradua amaitutakoan, euskararen C1 hizkuntza mailaren aitorpena izango duzu.
Mugikortasuna
Ikasleek beren ikasketen zati bat estatuko eta nazioarteko unibertsitate desberdinetan burutzeko aukera dute, proiekzio akademiko handiko zentroekin lankidetza-hitzarmen ugariren bidez.
Egonaldi hauen helburu nagusiak tituluaren profila indartzea dira, besteak beste:
- Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
- Garapen profesionalaren ikuspegi zabalagoa eskuratzea.
- Pertsonen eta kulturen arteko komunikazioa hobetzea.
Aipamenak
A partir del 3º podrás cursar las menciones.
Adierazpena eta komunikazioa Haur Hezkuntzan
Komunikazio eta adierazpeneko arlo desberdinen ikas-irakaskuntzako espezializazioa: arte hezkuntza, musika-pertzepzioa eta -esplorazioa, jolas motorra, dramatizazioa eta irudien sorkuntza eta irakurketa, hizkuntza konpetentziaren garapenaren planifikazioa, testuinguru multikultural eta eleanitzetan.
Atzerriko hizkuntza: ingelesa
Atzerriko bigarren edo hirugarren hizkuntzaren didaktikaren arloko espezializazioa
Entzumena eta mintzaira
Komunikazioan, mintzairan eta entzumenean zailtasunak dituzten ikasleei laguntzeko espezializazioa.
Musika Hezkuntza
Musikaren didaktikako espezializazioa. Aipamen honen bidez musika ikasleen garapen integralean barneratzeko beharrezkoak diren ezagutzak, trebetasunak eta jarrerak garatuko dira.
Gorputz hezkuntza
Prestakuntza fisiko-kirolaren irakaskuntzan espezializazioa, ikasleen artean ohitura osasuntsu, iraunkor eta egonkorrak sustatzen dituzten ikastetxeetan jarduera fisikoko proiektuak sustatzeko.
Zientzia, Kultura eta Teknologia
Zientzien irakaskuntza-ikaskuntzan, euskararen eta euskal kulturaren irakaskuntzan eta transmisioan eta gaitasun digitalean espezializazioa.
ARAUDI AKADEMIKOA
TITULUAREN IKASKETA EMAITZAK
Zeharkako ikaskuntzaren emaitzak
- RAT.1: Autoezagutza, etika, gizarte eta ingurumen erantzukizuna eta transzendentziarako irekitasuna
- RAT.2: Talde lana eta lidergoa
- RAT.3: Ekintzailetza, berrikuntza eta sormena
- RAT.4: Ahozko eta idatzizko komunikazioa kultura anitzeko inguruneetan
- RAT.5: Ikaskuntza sakona, autonomoa eta kritikoa
- RAT.6: Gaitasun digitala
Graduko Ikasketa Emaitza Espezifikoak: Lehen Hezkuntza
- RAE.1. Ikastetxeko curriculum-proiektu baten barruan gaitasunen garapena diseinatzea eta planifikatzea, ikasgelako ikaskuntza egoeren bidez, irakaskuntza-taldeen bitartez, garapen iraunkorra eta bizimodu iraunkorrak, giza eskubideak, genero berdintasuna, bakearen eta indarkeriarik gabeko kulturaren sustapena, hiritartasun globala sustatzen dituztenak. eta kultur aniztasuna balioestea, zentroaren testuinguruarekin eta identitatearekin koherentziaz, komunitatera eta gizarte-esparrura eramateko.
- RAE.2. Ebidentzia zientifikoetan oinarrituta, ikastetxearen curriculum-proiektua eta irakaskuntza-ikaskuntza-prozesuak kritikoki baloratzea trebetasunen lorpen-maila, bai eta aplikatutako programazio- eta irakaskuntza-estrategiak ere, emaitzetatik eratorritako hobekuntzak txertatuz.
- RAE.3. Norberaren garapena eraiki eta ebaluatzea bere dimentsio pertsonalean, profesionalean, hezkuntzan eta publikoan (erantzukizun pertsonala, justizia soziala, iraunkortasuna, aniztasun soziokulturala, osasuna eta ongizatea, etab.), irakaskuntzaren errendimendua hobetuz eta aldaketa zientifiko eta pedagogikoetara egokituz eta aurrerapenak eta sozialak, eta prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartzea.
- RAE.4. Familiaren, gizartearen eta eskolaren arteko lankidetza-sareak ezartzea ahalbidetuko duten eta ikaskuntza-espazio eraginkorren garapena, hezkuntza-zentroko baliabideak optimizatzea eta eraldaketa soziala sustatzearen alde egiten duten pertsonen arteko gaitasunak garatzea.
- RAE.5. Komunikazio trebetasun eraginkorrak garatzea eta frogatzea, ahoz zein idatziz, irakaskuntza-hizkuntzan, lanbide-testuinguru desberdinetara egokituz eta hezkuntza-komunitateko partaide guztiekin elkarreragiten.
- RAE.6. Teknologia modu etiko, kritiko, seguru eta arduratsuan erabiltzea, baliabide didaktiko gisa, baita komunikazio eta informazioa tratatzeko ere.
Graduko Ikasketa Emaitza Espezifikoak: Haur Hezkuntza
- RAE.1. Gaitasunen garapena diseinatzea eta planifikatzea, eskola-curriculum-proiektu baten barruan, ikasgelako esperientziazko ikaskuntza-egoeren bidez, garapen komunikatiboa, fisikoa, kognitiboa, afektibo-emozionala eta soziala eta ikasleen ongizatea sustatzen dutenak, koherentziarekin zentroaren testuingurua eta nortasuna eta 0 eta 3 urte bitarteko eta 3 eta 6 urte bitarteko aldien berezitasunak kontuan hartuta.
- RAE.2. Ebidentzia zientifikoetan oinarrituta, zentroko proiektu curricularra eta irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak, trebetasunen lorpen-maila, bai eta Haur Hezkuntzako ikasgelan aplikatzen diren programazio- eta irakaskuntza-estrategiak ere, modu kritikoan baloratzea, ikasgelatik eratorritako hobekuntzak txertatuz. emaitzak.
- RAE.3. Irakaslearen garapena planifikatu eta ebaluatu dimentsio pertsonalean, profesionalean, hezkuntzan eta publikoan (erantzukizun pertsonala, justizia soziala, jasangarritasuna, aniztasun soziokulturala, osasuna eta ongizatea, etab.), irakaskuntzaren errendimendua hobetuz eta egokituz aldaketa eta aurrerapen zientifikoetara. , pedagogikoa eta soziala, eta prestakuntza eta ikerketa proiektuetan parte hartzea.
- RAE.4. Familiaren, gizartearen eta eskolaren arteko lankidetza-sareak ezartzea ahalbidetuko duten eta ikaskuntza-ingurune seguruak garatzea, hezkuntza-zentroko baliabideak optimizatzea eta gizarte-eraldaketa sustatzea hobetzen duten pertsonen arteko gaitasunak garatzea.
- RAE.5. Komunikazio trebetasun eraginkorrak garatzea eta frogatzea, ahoz zein idatziz, irakaskuntza-hizkuntzan, lanbide-testuinguru desberdinetara egokituz eta hezkuntza-komunitateko partaide guztiekin elkarreragiten.
- RAE.6. Teknologia modu etiko, kritiko, seguru eta arduratsuan erabiltzea, Haur Hezkuntzako ikasleentzako baliabide didaktiko gisa, baita komunikazio eta informazioa tratatzeko ere.
- RAE.7 Ongizate-inguruneak ezartzea ikasleengan bizi-ohitura eta zaintza osasungarriak sustatzeko (atsedenaldia, elikadura, jarduera fisikoa, higienea eta segurtasuna).
Kredituak
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Oinarrizko prestakuntza | 48 | 36 | ||||
Derrigorrezko prestakuntza | 24 | 24 | 54 | 6 | 18 | |
Aukerakoa | 18 | 18 | 18 | |||
Praktikak | 12 | 30 | 18 | |||
Gradu bukaerako lana | 6 | 6 | ||||
GUZTIRA | 72 | 72 | 72 | 60 | 60 | 336 |
Lehenengo maila
Lehen seihilekoa
Didaktika orokorra | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Garapenaren eta hezkuntzaren psikologia I | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Gizartea, familia eta eskola | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Hezkuntza paradigmak: hezkuntzaren teoria garaikideak | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Komunikazio-trebetasunak I | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Garapen psikomotorea | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Bigarren seihilekoa
Garapenaren eta hezkuntzaren psikologia II | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Hezkuntza-aniztasuna eta -inklusioa | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Matematika eta bere didaktika I | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Musika-hezkuntza eskolan | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Komunikazio-trebetasunak II | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Abilezia komunikatiboen garapena I (0-3) | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Bigarren maila
Lehen seihilekoa
Ikastetxeen antolamendua | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Tradizio soziokulturalak eta erlijioen arteko elkarrizketa GFB1 | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Matematika eta bere didaktika III | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Curriculumaren trataera integrala testuinguru eleanitzetan | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Haurtzaroa, osasuna eta elikadura | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Euskararen sarrera goiztiarra | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Bigarren seihilekoa
Tutorea eta aniztasunari erantzutea | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Matematika eta bere didaktika II | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Ikerketa hezkuntzan | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Irakasle-abileziak | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Praktikak I | 6 | Oinarrizko prestakuntza |
Hirugarren maila
Lehen seihilekoa
Jarduera fisikoa eskolan | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika I | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Gizarte-zientzien didaktika I | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Zientzia esperimentalen didaktika I | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Aipameneko ikasgaia 1LH | 6 | Aukerakoa |
Aipameneko ikasgaia 2 LH | 6 | Aukerakoa |
Bigarren seihilekoa
Arte plastikoen, ikusizkoen eta ikus-entzunezkoen didaktika | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika II | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Zientzia esperimentalen didaktika II | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Gizarte-zientzien didaktika II | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Etika eta deontologia profesionala | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Erritmoa, musika eta mugimendua | 6 | Aukerakoa |
Laugarren maila
Lehen seihilekoa
Praktikak II | 12 | Praktikak |
Praktikak II – Aipamena LH | 18 | Praktikak |
Bigarren seihilekoa
Jarduera profesional eraldatzailerako konpetentzia | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Aipameneko ikasgaia 3LH | 6 | Aukerakoa |
Aipameneko ikasgaia 4LH | 6 | Aukerakoa |
Aipameneko ikasgaia 5LH | 6 | Aukerakoa |
Gradu bukaerako lana (LH) | 6 | GBL |
Bosgarren maila
Lehen seihilekoa
Gorputz-adierazpena eta bere didaktika | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Ahozko adierazpenaren didaktika | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Pentsamendu matematikoaren garapena eta bere didaktika I | 6 | Derrigorrezko prestakuntza |
Irudiak sortzeko eta irakurtzeko tailerra | 6 | Aukerakoa |
Motrizitate sortzailea | 6 | Aukerakoa |
Antzerkia eskolan | 6 | Aukerakoa |
Bigarren seihilekoa
Praktikak II – Aipamena (Haur Hezkuntza) | 6 | Praktikak |
Gradu Bukaerako Lana (HH) | 6 | GBL |
Aukerakoak
Lehen Hezkuntzako aipameneko aukerako ikasgaiak
Atzerriko hizkuntza
- Atzerriko hizkuntzaren didaktika I: ingelesa
- Ingelesa Lehen Hezkuntzako irakasleentzat II
- Ingelesa Lehen Hezkuntzako irakasleentzat II
- Atzerriko hizkuntzaren didaktika II: ingelesa
- Baliabide didaktikoen erabilera sortzailea Lehen Hezkuntzako gelan
Musika hezkuntza
- Musika-adierazpenaren garapena eta bere didaktika
- Erritmoa, mugimendua eta dantza
- Musika-tresnen prestakuntza eta musika-entzunaldiak
- Ahots-hezkuntza eta kantua
- Musika-taldeak
Zientzia, kultura eta teknologia
- Errealitatearen diziplinarteko ikuspegia
- Euskararen eta euskal kulturaren transmisioa
- Berrikuntza ikasgelan
- Pentsamendu konputazionala eta hezkuntza digitala
- Metodo zientifikoa Lehen Hezkuntzako gelan
Entzumena eta mintzaira
- Curriculuma eta aniztasuna
- Entzumen eta mintzairan esku hartzeko estrategia orokorrak
- Entzuteko desgaitasunak dituzten pertsonekin esku hartzeko berariazko estrategiak
- Entzumen eta mintzairan esku hartzeko metodoak
- Entzumena eta mintzaira ebaluatzeko ereduak eta proposamen orokorrak
Heziketa fisikoa
- Gorputz-hezkuntzaren didaktika
- Jolasa eta kirola
- Gorputz-adierazpena eta komunikazioa
- Jarduera fisikoa eta osasuna
- Gaitasun motorra
Haur Hezkuntzako aipameneko aukerako ikasgaiak
Adierazpena eta komunikazioa haur hezkuntzan
- Irudiak sortzeko eta irakurtzeko tailerra
- Erritmoa, musika eta mugimendua
- Antzerkia eskolan
- Motrizitate sortzailea
- Curriculumaren trataera integrala testuinguru eleanitzetan
Praktikak ezinbesteko prozesua dira irakaskuntzaren lanbidean murgiltzeko, eta ikaslearen prestakuntza praktikoa sendotu eta indartzeko, kalitatezko prestakuntza bat lortzeko asmoz.
Praktiketako ikastetxeak
BAMeko ikasleek EAEko hezkuntza sare nagusietako ikastetxeetan egingo dituzte euren praktikak, praktiketako prestakuntza zentro gisa onartuta dauden ikastetxeetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta unibertsitatearen arteko hezkuntza-lankidetzarako hitzarmenari esker. Horrez gain, BAMek europar herrialdeetako ikastetxeetan praktikak egiteko akordioak ere sinatu ditu.
Praktiketako programa
Ikasgaia: Practicum I
Ikasmaila eta seihilekoa: | 2. Mailako 2. seihilekoa |
Kreditu kopurua: | 12 |
Praktikaldia: | 5 aste |
Ikasgaia: Practicum II- Aipamena HH
Ikasmaila eta seihilekoa: | 4. Mailako 1. seihilekoa |
Kreditu kopurua: | 18 |
Ikasgaia: Practicum II – Haur Hezkuntza
Ikasmaila eta seihilekoa: | 5. Mailako 1. seihilekoa |
Kreditu kopurua: | 12 |
Ikasgaia: Practicum II – Aipamena LH
Ikasmaila eta seihilekoa: | 5. Mailako 1. seihilekoa |
Kreditu kopurua: | 18 |
Praktiketako mintegiak
Ikasleek praktiketako mintegietan parte hartuko dute. Mintegi horietan, unibertsitateko irakasle tutoreak praktiketako ikasleari lagunduko dio ikastetxearen eta ikasgelaren errealitateari buruzko gogoeta egiten, bakarka zein taldean
Profesorado tutor
Praktiketako lana gidatzeko ikasleek BAMeko tutorearen jarraibideak izango dituzte, batetik, eta, bestetik, praktiketako ikastetxeko tutorearen ikuskaritza eta laguntza izango dute.
Praktiketako memoria
Praktiketako ikasleak ikastetxearen eta gelaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko datuak aukeratu eta aztertuko ditu, eta gelako esku-hartzea planifikatu eta gelaratuko du. Egindakoaren inguruko hausnarketak idatziko ditu praktikaldiari buruzko txostena osotuz.
Ikasgaiaren ezaugarriak
Ikasgaia: | Gradu Bukaerako Lana (Haur Hezkuntza) |
Maila eta seihilekoa: | 4. maila 2. Seihilekoa |
Kreditu kopurua: | 6 ECTS |
Ikasgaia: | Gradu Bukaerako Lana (Lehen Hezkuntza) |
Maila eta seihilekoa: | 5. Maila 2. Seihilekoa |
Kreditu kopurua: | 6 ECTS |
Presentación
Graduko ikasketen amaieran Gradu Bukaerako Lana egin beharko da. Lan hori ikasketa planen azken aldian egingo da eta titulazioan hartutako prestakuntzarekin bat datozen ezagutza, trebetasun eta jarrerei lotutako gai bat sakontzera bideratu beharko da, oinarrizko prestakuntzaren esparruan, arloetako didaktiketan edo aipamen jakin batean.
Gradu Bukaerako lana proiektu, txosten edo azterlan originala da eta idatzizko formatuan entregatu beharko du ikasleak. Horrez gainera, lanaren ahozko defentsa egin beharko du epaimahai baten aurrean.
Modalitatea
Gradu Bukaerako Lanaren gaia graduan zehar egindako ikasketekin lotuta egongo da, eta graduan zehar landutako ezagutzetan sakontzeko eta ikertzeko aukera emango dio ikasleari. Gaia edozein izanda ere, lan mota desberdinak egin daitezke: lan bibliografikoak, azterlan monografikoak edo konparatiboak; ikerlanak; material didaktikoen diseinu eta ekoizpen lanak.
Elaborazioa
Lan honetan ikasle bakoitzak lan autonomoa egingo du tutore baten gidaritzapean.
Tutorizazioa eta jarraipena
Gradu Bukaerako lana tutore baten laguntzarekin egiten da. Tutoreak ikasketa-prozesua gidatu, orientatu eta dinamizatu egingo du, baina ikaslearen lan pertsonala izango da nagusi Gradu Bukaerako Lanean.
Ebaluazioa
Elementu hauek ebaluatuko dira:
- Gradu Bukaerako Lanaren txostena
- Gradu Bukaerako Lanaren elaborazio prozesua
- Gradu Bukaerako Lanaren aurkezpena eta defentsa epaimahaiaren aurrean
Nazioarteko programak
BAMek lankidetza-hitzarmenak ditu (ErasmusPlus; Sicue; Erasmus Praktikak; EBtik kanpoko Atzerriko Praktikak…) hainbat unibertsitate-zentrorekin, eta horiei esker, ikasleek eta irakasleek mugikortasun-programetan parte har dezakete, bai nazio mailan bai nazioarte mailan.
Truke-esperientzia hauen helburu nagusia da ikasleen prestakuntza akademiko-profesionala hurrengo arloetan indartzea:
- Atzerriko hizkuntzaren hobekuntza.
- Ikuspuntu zabalago baten eskuratzea, garapen profesionalari dagokionez, bai akademikoan bai praktikoan.
- Nazioarteko trukearen bidez, Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako etorkizuneko irakasleen lanerako oinarrizkoak diren gaitasunak garatzea (talde-lana, aniztasunari arreta, bakearen, justizia sozialaren eta elkartasunaren balioen garapena, besteak beste).
- Komunikazio pertsonala eta kulturartekoa hobetzea.
- Nazioarteko unibertsitateekin lankidetza-sareak indartzea.
Nazioarteko mugikortasun programetan parte hartzeko baldintzak
- BAMeko ikaslea izatea eta helmugako unibertsitatean egonaldia hasi aurretik Graduaren lehen bi ikasturteetako gutxienez 114 ECTS gaindituta izatea.
- Europar Batasuneko herritarra izatea.
- Ingeleseko C1 maila eta/edo alemanez edo frantsesez B2 maila ziurtatzea. Bestela, Deustuko Unibertsitateko hizkuntza mailako barne-proba gainditzea (ahozkoa eta idatzizkoa).
- BAMek eskaera onartzea, honako irizpideak kontuan hartuta:
- Eskatutako hizkuntza-maila
- Espediente akademiko ona izatea
- Heldutasuna eta motibazio pertsonala
- Atzerriko unibertsitateak eskaera onartzea.
ECTS kredituak eta aitorpen curricularra
Egonaldia seihileko batekoa edo ikasturte osokoa izan daiteke, eta Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako ikasketa-planaren hirugarren ikasturteko 30 edo 60 ECTS egin beharko dira, aurreikusitako gaitasunak eskuratzea bermatuz.
BAMeko ikasleek atzerriko unibertsitateetan ikasitako irakasgaien curriculum-aitorpena nazioarteko mugikortasun-programen aitortza-araudiaren arabera kudeatuko da.
Harremanetan jarri
Arduradunaren kontaktua
Informazio gehigarria
Nazioarteko Harremanetarako Bulegoa (Bilboko Campusa)
Testigantza
September 2021 – January 2022
Agosto 2020 – Diciembre 2021
BAM – 4º de Educación Infantil Estancia de curso completo – 2012/2013
BAM – 4º de Educación Infantil Estancia de curso completo – 2012/2013
2011-2012
Lehen Hezkuntzako 3. maila
BAM – 3º de Educación Primaria Estancia de curso completo – 2013/2014
BAM – 3º de Educación Primaria Estancia de medio curso -2013/2014. PH Zurich University of Teacher Education Switzerlan
BAM Lecturer One week stay –March 2013
Estancia de curso completo – 2013/2014
BAM – 3º de Educación Primaria Estancia de medio curso -2012/2013
BAM – 3º de Educación Infantil Estancia de medio curso -2013/2014
2021-2022. Iraila-otsaila
2021-2022. Iraila-otsaila
September 2021 – January 2022
Jarduerak eta prestakuntza osagarria
Unibertsitateko Pastoral Zerbitzuak kristau nortasuna bultzatzen du unibertsitatearen eremuan eta hezkuntzaren eremu profesionalean, irakasle zereginaren zentzu sakona bilatzeko: kristau izatea zelan ulertzen den eskolan eta kristau antropologiaren oinarrizko elementuak, besteak beste.
Unibertsitateko Pastoraleko Elizbarruti-idazkaritzarekin batera lan egiten dugu. Gure proiektuak bi ardatz nagusi ditu:
Esku-hartze eremua
Esku-hartze proiektua bi esku-hartze motatan oinarritzen da:
- Elkartasun ariketa ahalbidetu, irakaslearen zereginarekin lotutako proiektuen bidez: esku-hartzea sozio-eskolarako laguntza proiektuetan, Ekuadorren lan-esperientziak, Ipar-Hego Tailerra, garapenerako hezkuntza esperientziak ezagutu eta edukitzea, herri hezkuntza ezagutu eta bizitzea, parte hartzea. Kidenda kanpainak eta bidezko merkataritzara hurbiltzea, besteak beste.
- Gaur egun eskolan kristau izateak esan nahi duenaren inguruan hausnartzeko, ospatzeko eta barneratzeko guneak sustatu: hausnarketa mintegiak, hitzaldiak edo esperientziak partekatzeko hitzaldiak, zine forumak, otoitz eta ospakizun guneak.
HARREMANERAKO
Proposatutako ekintzak antolatzen lagundu edo besteren bat proposatu gura izanez gero, ez izan zalantzarik eta jar zaitez harremanean gurekin email honen bidez: irakasleplus@bam.edu.es