BAM y Labayru Fundazioa ofrecen cuatro cursillos de formación para futuros profesores

Alumnos de doble grado, Alumnos infantil, Alumnos primaria, noticias-bam, Nuevos alumnos

Labayru Fundazioa y BAM – Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola han organizado cuatro cursillos para futuros profesores.

• Duración: 10 horas
  • Metodología: Cursos teórico-prácticos
  • Número de alumnado: Mínimo 8 personas
  • Matrícula: 80€
  • Fechas: Diciembre o enero
  • Inscripciones: labayru@labayru.eus

EUSKARA ZUZENA
Delegaritza, oposaketa, magisteritza, ikaslego… entzuten dira, baina badakizu ez direla zuzenak? Mila zalantza eta burua sutan. Ikasleak euskaldun onak izateko, irakasleok eredu izan behar dugu. Zatoz euskara hobetzera.

Lehenengo aukera: abenduak 1, 3, 10, 15, 17
Bigarren aukera: otsailak 3, 10, 17, 24 eta martxoak 3

Formatoa: Aurrez

EUSKAL MUNDU SINBOLIKOA

Zergatik jartzen dugu San Blas haria edo zergatik erretzen dira sanjuanetan gauzak? Gure ohiturak eta nagusien jakinduria eskuratu, eskoletan zabaltzeko.

Lehenengo aukera: azaroak 30, abenduak 2, 9, 14, 16
Bigarren aukera: otsailak 1, 8, 15, 22 eta martxoak 1

Formatoa: Aurrez

IPUINGINTZA ETA KONTALARITZA

Ipuinak kontatu nahi dituzu, baina ez dakizu nola? Ipuina sortu nahiko zenuke baina ez dakizu nondik hasi? Hauxe da zure ikastaroa!

Lehenengo aukera: azaroak 30, abenduak 2, 9, 14, 16
Bigarren aukera: urtarrilak 14, 21, 28 eta otsailak 4, 11

Formatoa: Linean

EUSKAL KANTA ETA JOLASAK

Jolas gaitezen berriro! Ahaztutako jolasak eta kantak berreskuratuko dituzu. Umeak txundituko dituzu!

Lehenengo aukera: abenduak 1, 3, 10, 15, 17
Bigarren aukera: urtarrilak 13, 20, 27 eta otsailak 3, 10