Berriak

Pello  Ulazia,  Adierazpen  Plastikoaren  Garapena  eta  bere  Didaktika  arloko  irakaslea,  Durangoko  Azokako  Gogoetaren  Plazako  “Kultur  transmisioa  eskolan”  mahai-inguruan.

Berriak, Gradu Bikoitzeko Ikasleak, Haur Hezkuntzako ikasleak, Ikasle berriak, Ikasle ohiak, Irakasleak, Lehen Hezkuntzako ikasleak

Pello Ulazia, Adierazpen Plastikoaren Garapena eta bere Didaktika arloko irakaslea, Durangoko Azokako Gogoetaren Plazako “Kultur transmisioa eskolan” mahai-inguruan.

Kattalin Miner kazetariak gidatuta, hezkuntzan euskal kulturaren transmisioak duen egoeraz aritu zen Ulazia irakaslea, Iratxe Retolaza, María Rivero eta Mikel Artolarekin batera. Bertan, BAMeko irakaslearen iritziz, Arte Plastiko garaikidea eta gizartearen arteko etena nabarmena da, eta eten hau hezkuntza sisteman ere islatzen da. Dena dela, pentsamendu kritikoa eta ikuspuntu sentsiblea garatzeko ezinbestekotzat jo du hizkuntza plastikoaren presentzia eskola eremuan.