Berriak

BAM  LA  ARENA  SURF  ESKOLAN

Berriak, Gradu Bikoitzeko Ikasleak, Haur Hezkuntzako ikasleak, Ikasle berriak, Ikasle ohiak, Irakasleak, Lehen Hezkuntzako ikasleak

BAM LA ARENA SURF ESKOLAN

Apirilaren 19 eta 26an Lehen Hezkuntza 3.mailako ikasleekin La Arena surf eskola, Muskizen bisitatu genuen. Jarduera hau Gorputz Hezkuntzaren Didaktika ikasgaian saio praktiko bat da. Eremu eta espazio artifizialetatik kanpo burutu daitezkeen jardueren artetik surf aukeratu da. Surfak parte hartzaileari testuinguru fisikoarekiko eskatzen dion arreta handia dela eta aukeratu da, naturak, surfaren kasuan itsasoak espazio artifizialetatik kanpo babes ezan jardutean erakusten ditugun jokabide motorrak bizitzeko aukera ematen baitu.

Bestetik, tradizioan gizonari egotzi izan zaizkion espazio basatietan (natura) gaur emakumeek ere parte hartzen dutela ikusi arazten da.