Berriak

BAM  GIJONEKO  UDALETXEAK  ANTOLATUTAKO  DROGEN  INGURUKO  XXIII.  JARDUNALDIAN

Berriak, Gradu Bikoitzeko Ikasleak, Haur Hezkuntzako ikasleak, Ikasle berriak, Ikasle ohiak, Irakasleak, Lehen Hezkuntzako ikasleak

BAM GIJONEKO UDALETXEAK ANTOLATUTAKO DROGEN INGURUKO XXIII. JARDUNALDIAN

BAMeko irakaslea den Mireia Sanz-ek “Vínculos familiares, modelos educativos y salud” izenburua duen, Gijoneko Udaletxeak antolatutako, drogen inguruko XXIII. jardunaldietan parte hartu du.

Irakasleak aurkeztutako hitzaldia “El papel de la familia en los problemas con los abusos de drogas” izan da. Honen helburua, seme alaben oreka psikologiakoarekin lotuta dauden familia faktoreak aztertu eta zehatzago arrisku jokabideekin, drogen kontsumoa kasurako.

Aurkezpenak, osasun psikologikoan aldagai familiar guzti hauek duten eraginaz jabetzeko eta hauen prebentziorako izaera euki du.