Berriak

BAM-EKO  PARTE  HARTZEA  GIZARTE  ETA  OSASUN  ZIENTZIEN  METODOLOGIAREN  INGURUKO  XV.  KONGRESUAN

Berriak, Gradu Bikoitzeko Ikasleak, Haur Hezkuntzako ikasleak, Ikasle berriak, Ikasle ohiak, Irakasleak, Lehen Hezkuntzako ikasleak

BAM-EKO PARTE HARTZEA GIZARTE ETA OSASUN ZIENTZIEN METODOLOGIAREN INGURUKO XV. KONGRESUAN

BAMeko Leire Aperribai irakasle eta ikertzaileak “Aspectos relevantes en los programas de intervención en altas capacidades intelectuales y su evaluación” izenburupean eta África Borges doktoreak koordinatuta ospatu zen simposiumean parte hartu zuen, Bartzelonako Unibertsitate Autonomoan uztailaren 12tik 14era bitartean bideratu zen “XV Congreso de Metodología de las Ciencias Sociales y de la Salud” kongresuan. BAMeko Leire Garamendi irakasle eta ikertzailearekin batera bideratzen ari den eta ikerketa kualitatiboaren barne bideratu duten lehen saiakera aurkeztu zuen. Ikerlari hauek adimen gaitasun handiko haur eta gazteen gurasoek eta irakasleek, hauek Euskal Autonomia Erkidegoan jasotzen duten hezkuntza erantzunari eta bizipenei buruz duten ikuspegia ikertzen ari dira.

Gehiago jakiteko|+|